vårdcentral

Vårdcentralen gav mig en tid i dag kl 09.00 så det var bara att ta sitt pick och pack och åka till VårdCENTRALEN !
Så nu ska jag smörja in mig med någon sorts salva varje dag och så ska jag äta en halv tablett varje kväll i 2 månader..
Det är verkligen lång tid och jag kommer ju bli galen.
Så jag bestämde mig för att inte sova i dag, fick ju trotts allt sova hela (natten) på jobbet från 00.00-5.30 det är stunden vi får lov att sova men man somnar ju inte direkt men lägger sig.

Så nu blir det frukostdags sen tänkte jag ta mig en prommenad med Carisma sen får vi vel se om jag inte kan ta och lägga in bilderna på Malcom..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback