undra när...

Hm.. Undra när min kära Mattias kommer hem eller om han kommer hem innan jag åker till jobbet.. Är ju rätt trevligt om man kan säga hej då innan man åker men jaja vi får väl se vi får väl se..
Sen så börjar jag nog bli hungrig så det är dags för mig att äta något innan man ska iväg med..

Har kollat lite på olika sminkningar i dag också. Ska ju ha en fest på lördag och har tänk att klä ut mig till VAMPYR ! Har verkligen hittat många roliga och snygga sminkningar och det har jag tänkt att jag ska prova mig på =)
Ne nu ska jag nog ta och fixa något att äta och sen ska jag lägga mig och kolla på tv eller något innan jag måste bege mig!

Ha nu en toppen kväll !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback