Torsdag 18/11

Jag känner mig helt SLUT och vill bara lägga mig i sängen och ALDRIG mer stiga upp...

Tisdag och onsdag har jag varit i Göteborg på en riktigt dålig föreläsning så dagarna har blivit väldigt LÅNGA !
Så nu känner jag bara att jag verkligen inte ORKAR mer !
Huvudet värker och jag vill verkligen sova jag fryser fast kroppen känns som 200 g. Ja jag tror nog jag håller på att
bli sjuk men det kan jag inte vara nu för jag måste jobba denna natten sen kan jag ta det lugnt hela helgen.

I dag är det en jätte fin dag och jag har tänkt att jag ska GÅ ut på en lång och Go promenad. Hoppas att jag ska orka det sen !
I går när jag klev av tåget hämtade Mattias mig och så åkte vi RAKA vägen hem till mamma och pappa. Så var vi där ca 1 timme det var ju så att pappa fyllde 50 år i går...
Ska ta en alvedon och sätta på lite kaffe och se om det kan hjälpa lite iaf..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback