Lördag 13/11

I går var jag hemma hos Linnea och malcom samt hemma hos Mattias föräldrar för att GRATTA hans bror som fyllde år i går.
Det blev en lång och trevlig dag i går med ;)


Nu sittar jag på jobbet och funderar på vad jag ska göra nu..
Kanske kan sätta mig och göra klart koftan det är inte mycket kvar på den alls nu.
Det som ska göras går nog ganska så fort ska ju bara sy på Knappar och sticka knapphål ;)

Sen så ska jag väl ta och städa rent kontoret också för det är min helg och det betyder att det är min tur att städa här med. Det är ju bara så himmla roligt.

Ne jag får väl ta mig en kopp kaffe nu och sedan får ajg väl ta och städa eller fixa koftan ;)

Ha nu en toppen bra dag !

Och föresten så känns det bara så tomt att vara här UTAN någon arbetskamrat att prata med !
Sen så kommer jag att SAKNA min Mattias nu när jag inte får se honom på hela helgen..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback