Jag vill se...?

I februari åker vi till Thailand och jag undrar VART kan jag få SE mina DELFINER? och vart kan man simma med dom? Läste någon gång att man kan simma med delfiner i Tahiland men det var på bangkok om jag inte minns helt fel men jag tycker väl att det borde finnas på Phuket också eller har jag helt fel??

Är det någon av er som vet vart men kan se dessa underbara djur? Jag vet ju att man kan ha turen att se dom i havet i deras naturliga miljö men fan vad jag skulle vara besviken om jag inte fick se dom..

Det är ju faktiskt därför jag vill åka utomlands just för att få se Delfinerna. Men det är klart att det måste finnas mer roliga saker att göra när man åker =)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback