långt i från perfekt

Så nu är Koftan färdig och det är långt i från perfekt. Det här har varit den första Tröjan/Koftan jag har gjort och det har varit kul och svårt måste jag ju säga. Det är svårt men dom bär beskrivningarna när dom bara kortar ner allt som st = stickor och raglanhoptagen som är att man stickar ihop två maskor men ja det tor ju tid innan jag fattade det kan man inte bara skriva det då liksom..

jaja men nu ska jag lämna Koftan till Malcom när jag träffar dom nästa gång. Nu ska jag sticka klart Emils Halsduk inte i dag men jag kan iaf bli klar med den fortare nu när jag itne har något annat jag ska göra.. =)

Hoppas att ni har en bra kväll !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback