super fin dag!

Ja lördags kvällen var allt bra =) Kom ju hit en massa trevligt folk får nog säga att det trotts allt var tur att det inte kom hit fler för jag han ju knappt med att prata med alla som var här nu...


I dag tänkte jag ta och vara ute och njuta av det fina vädret ska även baka en tårta i dag som jag ska ha med mig till jobbet i morgon så vi får väl se hur det blir med det ;)
Sen skulle jag även behöva städa lite här hemma, känns som om man gör det varje dag. Men det blir väl så antar jag...
Väntar på att vårdcentralen ska ringa mig så att jag får en tid till vaxinering så att jag kan åka till Thailand.
Ha nu en jätte bra dag i det fina vädret..
Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback