fin fina dag...

Var en fullspäckad dag i går vilket också var trevligt....

Hälsade på mamma och pappa i går kväll med där var även Veronica, Jocke och Samuel och det var roligt att träffa dom med..
Lekte med Samuel så att jag blev alldeles slut. Vilket gjorde att jag sov väldigt gott i natt.. Undra om inte Samuel sov lika gott som jag !
I morse vaknade jag av att jag fick ett jätte fint mms av min kära lilla syster Linnea det var en bild på Lilla Söta Malcom som buuade på mig med sin fina dräkt får ta och ladda upp mmset till er så att ni får se det ;)
Nu är jag snart redo för kvällen och jag håller på att ladda upp mig så att jag inte blir allt för grinig ;)
Det bästa med i dag är nog att vädret är på topp ! och jag ska snart ta mig en tur ut och leka med Carisma !
Ha nu en toppen dag !
Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback