Våran helg

Så nu har jag iaf tid att sitta här en liten stund i alla fall. Tämkte ta och berätta lite vad jag har gjort under helgen.

Fredag: Åkte från jobbet 06.50 kom där ifrån något tidigare än vanliget vilket var väldigt gott. När jag kom hem var det bara att vänta på att Mattias skulle bli klar så att vi kunde åka. Mattias skulle till Hamburgsund till jobbet och jag skulle hälsa på Linnea så jag fick frukost runt 8.30 tiden och frukosten var verligen goo då med ! Runt 11-tiden tog jag och Linnea oss en promenad, Malcom och Carisma var så klart med. Det var super trevligt. =) Sen var det bara att åka och hämta Mattias från jobbet efter att jag och Linnea hade ätigt lite mat. Linnea och Malcom följde så klart med då jag och Mattias skulle hälsa på mor och far med.

Lördag: Dagen började med att jag var lite lätt irreterad. Men dagen slutade bra trotts allt.
Jag och Mattias var och kollade på soffor men det finns alderless för mycket att välja på och vi är verkligen inte överens om vad eller hur det ska se ut när det gäller soffa men vi får vel hoppas på att vi hitter något som passar oss båda snart. Efter det möte vi upp Linnea, Dick och Malcom på Torp sen åkte vi in till Uddevalla och åt på kina/Thai resturang och det var bara så mysigt..
Sen så åkte vi hem till mig och Mattias tog oss en kopp kaffe sen skulle Linnea och Dick åka hem till sig. Jag och Mattias åkte upp till Davve och liselotte, det var verkligen jätte trevligt att vara där =)

Söndag: I dag sov vi rätt länge vilket har varit behövligt nu när det blivigt sena nätter. Hoppas nu att jag kan sommna i kväll bara när jag ska upp och jobba i morgon med. I dag har jag iaf varit och hälsat på Linnea. Efter att jag varit där åkte vi till Veronica och Jocke det var kul att träffa Samuel med. Oj vad han har blivigt stor!! Han reser sig upp alderless själv detta går alderless för fort...
Sen var vi ju på den där grann träffen med och det var jätte trevligt att träffa grannarna och se vad det var för några. Alla grannar var inte med med några av dom var med iaf.

Så här har min helg sett ut, kommer ladda upp bilder på Malcom senare i kväll eller så blir det på Tisdag. Orkar nämligen inte sitta vid datorn mer just ju..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback