Valet

Hade tänkt att jag skulle åka in till Uddevalla i dag och simma med Johanna men nej det blir inget med det =(
Har fått så fruktansvärt ont i halsen under natten inte kul alls.
Skulle desutom varit på att APT i dag men nej det är bäst att stanna hemma så att jag kan obba i morgon.
I morgon ska jag jobba VACKEN natt för första gången det ska bli kul att se om det är något för mig eller inte..

Anledningen till att jag bloggar nu var inte att jag har fått ont i halsen utan om VALET !
Hörde att det är var femte person som inte har röstat i år.. Förstår inte varför man inte RÖSTAR jag tycker att det är en PLIKT vi har ! Sen är det så många ab dom som inte röstat som sitter och klagar men VARFÖR dom har ju endå inte varit med och gjort sin rös hörd. Då tycker jag hellet inte att man ska KLAGA !
Politiken i Sverige är ju endå bra. Vi har rätt att tycka olika men endå sitter vi här hemma och klagar på att SD kom in i riksdagen men det är ju det svenska folket vill. Så varför klaga ! Vi har ju faktiskt RÖTT till att tycka olika och vi har ju rätt till att RÖSTA då tycker jag att vi ska göra det !

Har du röstat och är du nöjd på det du röstade på?

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback