tvättstugeschema

Har varit en full dag i dag på jobbet. Vi har gått i genom hur vårat schema kan se ut och hur vi kan lägga det och nu har vi även laggt vårat schema. =)
Det känns verkligen jätte bra.. Det bästa medn tvättstugeschema är ju faktiskt att man lägger det själv och att man då kan ändra det lite hur man tycker det passar än själv bäst samt att det ska passa arbetskamraterna med då ;) Men än så har det inte varit några problem. ! Så nu ligger jag på 94% och det känns lite konstigt att jag ska jobba så mycket men ska jag vara ärlig ska det nogg bli gott med. Jobbar inte så många fler dagar än var jag gjorde innan men jag jobba med långa dagar än tidigare och det känns bra =)

Hoppas faktiskt att alla är nöjda med hur det ser ut nu så att jag kan få ha kvar min toppen rad men det får vi vänta och se tar nog endå ett tag innan alla vi är inne i det där med tvättstugeschema.!

Efter att jag hade varit på jobbet var det bara att åka och förtidsrösta så att det blir gjort på söndag kan jag liksom inte rösta då jag faktiskt jobbar. Har ni röstat och vet in vad ni ska rösta på?

Nu ska jag ta och göra mat nu när jag äntligen är hemma =)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback