trodde jag hade gått vilse...

Har varit ute och promenarat en JÄTTE lång promenad med Carisma.
Vi gick upp i skogen hade inte alls räknat med att dt skulle vara så långt.
Tror nog inte jag kommer gå där någon mer gång iaf inte när jag är själv iaf.
Trodde iaf att jag hade gårr vilse hade inte alls någon aning om vart jag var. Men here hu hur kan jag vara villse tänkte jag men ja det skulle ju inte förvåna mig !!
Men tillslut förstod jag vart jag hade hammnat och så var det bara att fortsätte gå så att jag kom hem. Det var nämligen så här att när jag kom ut ur skogen hade jag hemmnat vid den gammla bensinstationen ja något länngre bort men på den vägen iaf, (Karin´s eller något sådant helter det nu). Så det tog mej 40-45 minuter att komma hem därifrån att jag kom ut ur skogen. Sen hade jag nog gått minst lika länge i skogen.

Ska jag gå där någon mer gång får jag nog ha med mig något att dricka och någon att prata med också ;)
För det är ju trotts allt en ganska lång och bra runda annrs sen är det rätt gott att gå så långt men inte i dag när jag igentligen inte har riktigt med tid för det. Men jaja nu är jag iaf hemma och har börjat med maten, som helst ska vara klar när Linnea och Dick kommer hit...

Ne nu ska jag ta och kolla till maten men ni får ha det så jätte bra!

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback