stavgång

I dag har jag och Carisma varit ute och handlat ;) Hon tycker om att sitta i bilden och vänta på att jag kommer tillbaka så att hon sedan kan sitta och spana på vad det är jag har handlat.
Det bästa jag handlade i dag var ju så klart hennes mat =)

Men vi var även och handlade ett par gåstavar i dag och dom har vi varit ute och promenarat med också.
Carisam tyckte till en början att det var lite obehagligt att gå brevid dom där stavarna och viste inte riktigt vart hon skulle göra av sig men efter många om och men så gick det bra ;)

Har nu tänkt mig ta en kopp kaffe så att jag vaknar till liv nu efter promenaden och allt. Sen så ska jag sätta mig och sticka lite ;) Om jag hinner klockan går ju den men och maten ska ju göras med så att man har ätigt något innan man ska iväg !



Trötta Carisam !!

Ha nu en jätte bra dag, är ju verklgien super gott väder i dag !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback