RESA

Så nu är VÅRAN min och Mattias RESA bokad =)=)
Det känns jätte kul att få komma i väg, vi åker till Thailand i frbruari och kommer hem i början av mars...
Ska bli fruktansvärt gott att komma i väg måste jag ju säga men det känns som om det är en evigheter kvar till dess.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.. Eller vad är det man brukar säga?

Men innan vi åker iväg kommer jag iaf vara jätte trött på detta mörker börjar redan känna mig trött på det.
Är ju mörkt när man vaknar mörkt när man kommer hem när man jobbar en "vanlig" arbetsdag från 7-16..

Ne nu har jag inte tid att sitta här men ska ut med Carisma och sen ska jag åka och handla lite ;);)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback