mycket man ska hinna

Mycket som ska hinnas med i dag ! Vilken tur jag har som hade en jätte lugn natt då så att jag nog kommer hinna med allt som ska göras...


Innan jag ska åka i väg måste jag hänga upp tvätten då jag tvättar mina arbetskläder.
Sen kan det vara bra om Carisma får en promenad också. Visst var Mattias ute med henne i dag på morgonen innan han åkte till jobbet men en ordentlig promenad kan ju vara bra ;)
Sen ska jag hälsa på Linnea, Veronica, Mamma och Pappa.
Det är många som man ska hälsa på när man för en gångs skulle är lite ledig.
Håller på att ladda batteriet till kameran nu så att jag kan ta massa kort på pojkarna Samuel och Malcom. Det hade varit kul om man kunde få ta kort på dom två små liven tillsammans någon gång... Hoppas jag ju faktiskt på att jag ska få göra men det kanske dröjer vem vet vem vet.
Ne nu ska jag ta och greja lite här men ni får ha en bra dag så får vi se vad dagen leder till och om jag hinner blogga något sedan i eftermiddag/kväll



Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback