min dag

Har verkligen haft fullt upp i dag. ;) Fast det har jag faktiskt valt själv. ;)
Först på morgonen vid 08.00 kom arbetskompisen Christina hit och hälsade på =) Det  var jätte trevligt vi satt här tog en kopp kaffe och åt frukort. Sen var det bara att gå ut och gå i SPÖ regnet men det var trevligt ;)

Sen när hon åkte hem vid halv 12 var det bara att börja STÄDA som jag då tyckt har behövts sen i fredags iaf men vi var ju inte hemma så mycket under helgen så det han jag ju inte med då.. Men nu är det rent och fint i badrummet och så var det fint i köket.
Men efter att jag städat rent det så började ju jag med att baka och så skitnar jag ju ner hela köket i gen så det får jag ta om i morgon.

Men jag har bakat massor i dag gjode två stycken äpple kakaor då jag skall ha med en till jobbet i morgon och en ville jag ha hemma.
Sen bakade jag minttoppar och så gjorde jag chokladciggaretter men för tilfället är det bara en nötkaka för jag har inte laggt på någon choklad än som jag får göra i morgon eller så får det helt änkelt vara en nötkaka. ;)

Var föresten i dag och hämtade ut mitt paket =)=) Där jag hade Agilite tunneln till Carisma och skärlet som man sätter fast kopplet i =) Det är toppen !
Carisma tycte det var lite obehagligt att gå i tunneln i början men sen efter att jag laggt godis i var det inga problem att gå i den !

Ne nu ska jag ta och sova är verkligen jätte trött i dag med !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback