känner mig bättre..

I dag känner jag mig något bättre men jag är fortfarande inte helt bra..
Kommer inte anstränga mig särskilt mycket i dag heller vill ju inte bli sämmre.
Det gör något ont i lungorna när jag andas och när jag hostar.
Men nu har iaf rösten kommit tillbaka och jag kan prata någorlunda bra... =)
Ne nu ska jag ta mig en promenix med Carisma så att hon blir nöjd och glad.
Sen ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite..

Just de ja jag har ju börjat sticka på en annan tröja nu.
Linnea tyckte att den jag hde börjat på såg lite liten ut för lilla malcom och sen behöve hon ju en kofta till vintern och höstan med. Så det var bara att börja om, så nu har jag stickat bakstycket och dom två framsyckerna så det är bara två ärmar kvar och att montera ihop det hela sen. Men oj vad man hinner sticka när man inte orkar göra något annat ;)
Ska ladda upp lite bilder på den sen när jag hinner och har lust..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback