=)

Har inte haft tid att blogga nu igen. Det har varit fullt upp på jobbet. Men nu tämkte jag blogga lite. Men FY va dåliga ni var på att gissa på det det är jag STICKAR!! Fy skäms på er!

I dag har jag verkligen haft en toppen dag med min vän Johanna! Detta hoppas ja defernetivt att vi gör snart i gen. Det var evighetersen vi simmade tillsammans och det kändes i både armar och ben att det var längesen vi simmade.

Undra om ni kan gissa bättre i dag på vad det är jag stickar för nu tycker ju jag att ni borde se det..



Nu ser ni vel vad det är jag håller på med eller?

Susanne!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna Behrendtz

jag gissar på en bebis tröja ;)

Postat av: Pia Kuronen

Jag gissar på en tröja, men jag vet inte om det är till dig, Matthias, Samuel eller Malcom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback