Begravning

Har varit en lång dag i dag. Började med att klä på sig sminka sig och sen gå ut med Carisma, sen åka till Fjällbaka.

Så att Mattias kunde sätta på sig sin kostym så att vi sedan kunde åka ner till kyrkan. Var nämligen begravning i dag.
Är inte alls kul att gå på begravning och det hoppas jag tar långt tid innan man behöver göra det igen.
Men det var en fin begravning, som tur var får man väl säga.
När begravningen var klar tog jag och Stina oss en promenad med hundarna. Mycket trevligt!
Sen åkte vi hem till mamma och pappa och hälsade på dom! det var också jätte trevligt.
Nu ska jag ta och greja lite sen ska jag ta och lägga mig för i morgon blir det en härlig arbetsdag !
Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback