ovanligt.

Ska snart göra i ordning lite sallad som jag ska ha med mig till jobbet så att jag slipper gå på jobbet och vara hungrig det är ju inte bra det heller. ;)

Känndes riktigt konstigt när jag vacknade i dag Carisma har ju åkt med Mattias till Fjällbaka i dag och det är verkligen tomt. Jag behöver liksom inte gå ut med för att få henne att kissa och bajsa och göra henne nöjd. Jag har bara mig själv att ta hand om just i dag ! Ovanligt det är inget jag öär van vid verkligen inte. Och jag vill nog inte bli van vid det heller för nu är det ju så att jag har valt att skaffa mig hund och henne vill ju jag ta hand om också. Tänk vad konstigt det kommer att kännas sen när man ska vara utomlands och inte kan ta med sig Carisma...



Just det ja det hade jag nästan glömt bort vi måste ju ta som där sprutorna med innan vi åker i väg i februari. Bäste att man inte glömmer det. Det är väl något vaxin antar jag.

Ne nu har jag inte tid att sitta här mer. Men ni får ha det så gott..

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Snuusan

Hej Susanne!

Ursäkta att jag inte minns dig från bdb men jätteroligt att du tyckte om bloggen :) lägg gärna till mig på bloglovin. Hur mår du nu för tiden då? :)

Tack för komplimangen om designen, jag har inte gjort den själv utan det är en vän till mig som har gjort den. Dock väntar jag på en ny design i nuläget, vet dock inte riktigt när den kommer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback