Måste skynda mig att blogga.

Sitter på jobbet och ska vara här tills i morgon 22.30 så i natt kommer jag att sova på jobbet..
Det känns verkligen konstigt.. undra hur bra jag kommer att sova i natt..

Ska bli riktigt gott näste vecka när jag är ledig så mycket då måste jag se till att jag hinner med en massa grejer. Ska städa huset, träffa linnea och veronica har jag tänkt. Sen så MÅSTE jag verkligen träffa min kära vän Johanna ;) Det var evighetersen jag träffade henne och det tycker jag nu är på tiden att VI gör..

Nej nu är det dags för mig att fortsätta arbeta. Men jag komemr säkert blogga mer i kväll..

Ha nu en toppen dag i det fina vädret !

P.s Tack för den fina bilden jag fick i går kväll johanna ;)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback