kolla in..

 

hittade denna bilden i dag nu när jag har suttit här vid datorn en stund... Ska snart byta om och börja jobba igen ;)
Detta är i alla fall Linnea när hon var HÖG GRAVID =) När jag tänker efter så måste jag nog säga att jag saknar det lite grann. Det var ju väldigt mysigt att komma hem till henne och klappa på magen och bebisen ville aldrig visa mig att han fanns där inne eller jo det hände väl någon gång men det var inte så ofta..
Sen var Linnea väldigt vacker som gravid måste jag ju säga. Menade inte att hon inte är vacker nu som mamma men hon har ju ingen rund och go mage kvar ;)


Men denna lilla bebisen Malcom är ju också jätte mysigt. Så nu är det ju rolgit att hälsa på Linnea för att GOSA med Malcom. ;) Men nu är jag inte så intresserad av att klappa på hennes mage måste jag ju säga. Men jag matar och gosar gärna med den lilla pojken som kom ut från hennes mage. =)

Nu måste jag skynda mig..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback