koftan jag håller på med..

Har ju sagt länge nu att jag ska lagga upp lite bilder på koftan jag håller på att sticka och har fortfarande inte gjort det så nu tänkte jag att jag skas göra det iaf..
Det är inte så farligt mycket kvar på koftan det är en arm som ska stickas och en krage och den ska det ju så klart sys ihop med ;)

Men jag hade ju börjat med arm nummer 2 för några dagarsen och i dag när jag kollar på den kom jag på att jag har ju gjort fel jag ska ju öka maskorna var 6 varv och inte vart annat varv så det var bara att börja om ;) Men jag ska ju jobba i natt med så jag kan ju kanske ta med mig stickningen till jobbet i dag/natt då ;) Vill ju ha den klar innan den bli för liten för lilla Malcom. Han växer ju så att det knakar och jag vill ju faktiskt att han ska kunna använda den fina koftan jag håller på med. Den är du för 4-6 månader så jag bör ju hinna iaf..


Här kommer det lite bilder...









Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback