kanelbulle

Ska du äta kanelbulle i dag på kanelbullens dag??

Det kommer nog inte jag att göra iaf. För jag ska inte äta så mycket sådant nu när jag går på LCHF (lowcarb-high fat) Nej det är inte för att jag tycker att jag är tjock men jag vill ha lite struktur på mina måltider..
Men jag kommer givetvis inte följa allt som står för om jag skulle göra det kan man ju inte äta någonting alls men jag tror ju att det är bra att följa det där om man ska BANTA eller gå ner några kilon. ;)



Fick höra i går föresten att om man har sex ofta eller att killen gör det själv så att det finns nya spermier hela tiden får man en kille och har man sex sällan och killen inte gör det själv så att det finns gammla spermier får man en tjej.. Detta ska tydligen vara bevisat?

Tror ni på detta?
Det tror nog inte jag på iaf. Tycker ju att alla får killar nu förtiden och jag vet iaf några som har sex rätt ofta, men fått en tjej.  Sen beror det väl på vad man menar med ofta å andra sidan. Men om det nu stämmer så får man väl ha sex jätte sällan så att man får den där lilla tjejen då ;) Nej då för mig skulle det verkligen inte spela någon roll alls ;)

(men nu ska jag inte ha någon bebis för jag vill först till Thailand eftersom resan är bokad).

Ha det så bra..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback