jobbjobbjobb

Sitter nu på jobbet och har för tillfället inte så mycket att göra vilket jag tycker är gott för snart kommer den en tid då det finns hur mycket som hälst att göra.. Och då blir allt så himmla stressigt så nu får jag ta det riktigt lungt och bara njuta... ;)

I går läste jag föresten en hel del om VAD som är bra att äta och hur man ska träna för att få en fin kropp.
Så i går tränade jag iaf magen rumpan och låren.. I dag får jag nog säga att jag har fårr lite träningsvärk på rumpan känns iaf så när jag går.. Men det är ju bra då kanske det gör någon verkan iaf.

Nej nu måste jag bege mig så att jag hinner med allt jag måste hinna med ;)

Ha nu en jätte bra dag och föresten det är ju verkligen jätte fint och gott väder i dag så det ska bli riktigt gott att ta en promenad nu om en stund.. =)=)

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback