hoppades ju på att den skulle bli klar..



Hade tänkt att jag skulle bli klar med koftan i helgen men inte det nej.. Glömde ju det VITA garnet hemma så nu kan jag inte sticka mer =(
Så jag får väl göra klart den i veckan i stället så nu måste jag ta mig tid för det i veckan med ;) men det ska nog jag fixa ;) Är ju bra om den blir klar så fort som möjligt innan Malcom blir alderless för stor för denna koftan ;)
Men jaja.. Det löser sig nog. Skulle han nu bli det får väl jag ha kvar den i fall jag nu någon gång i tiden skulle skaffa mig en egen bebis =)

Ha nu en jätte bra kväll och hoppas ni får en jätte bra helg !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback