helgen

Så nu har jag nog äntligen tid att sätta mig och blogga... Har ju inte blivigt särskilt mycket bloggande i helgen och när jag väl bloggade var det ju bara lite snabbt för att ni skulle vera att jag fortfarande levde ;)
Men i vilket fall har det varit fullt upp hela helgen och jag är helt slut men i dag är det dags att börja jobba...
Önskade faktiskt nästan att jag inte hade haft något jobb i dag då jag verkligen inte känner för att åka till jobbet i dag.. =(

Fredagen: Kom mamma, Linnea och Malcom på besök, det var jätte trevligt vi var ute på en go promenad tillsammans har ju laggt ut lite bilder sen i fredags som ni nog har sätt !
När dom åkte hem var det bara att börja greja hör hemma för att kunna börja (renovera) måla och byta golv.

Lördagen: Mattias åkte hem till sina föräldrar för att få sin bil och så skulle dom få tillbaka sin bil. Det var gott för då fick jag sova en lite stund extra sen var det bara att stiga upp ge Carisam mat och gå ut med henne. Sen kom Mattias hem och då var det bara att äta frukost och sen var det bara att sätta igång med  målandet. Förstalagret tog vi  vit grundfärg och sen skulle vi börja måla med den färgen vi hade velt men NEJ den passade inte alls i halen så det var bara att åka till affären och byta färg. Så då var det bara att börja måla i gen och jag var så trött på det. Men nu ser det bra ut =) .

Söndagen: Kom pappa och dennis hit, Dennis följde med för att hålla mig sällskap sa han men jag tror han var lite intresserad av vad det var för golv vi skulle lägga med ;) Men i vilket fall som helst så gick det ganska så fort att lägga golvet men mitt i golvläggningen var vi ju tvugna att åka och äta samt till affären för att hitte nya lister osv. Så även denna dagen gick åt..  Men visst är det gott att ha det gjort men så har jag inte riktigt kännt under helgen.

Ne nu är det dags för mig att ställa mig i duschen och se till att jag vaknar till liv innan jag måste åka till jobbet..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback