fina kort på Carisma !

Hoppar över att sova i dag för lägger jag mig nu kommer jag nog inte sova så bra i natt heller. Och sen var det ju lungt under natten på jobbet så jag tog och slumrade lite. Men jag vaknar ju så klart om det skulle vara något ;)

Har varit ute och lekt med Carisma hon tycker verkligen att det är super roligt att vara ute och leka nu i SNÖN !
Varför måste vi få snö så tidigt tänker ju jag mer men jaja det är ju rätt fint i dag trotts allt. Solen skiner och snön ligger och glittrar, hoppas för övrigt att det kommer smällta bort så mycket som möjligt i dag. Var destuom rikitg oftevligt att köra till jobbet och från jobbet eftersom det är HALT ute nu på vissa ställen. Och hur lätt är det att se ! Men jag kom till jobbet och jag kom hem iaf uten problem och det är väl det som är huvudsaken ! =)

Tog lite bilder ute när Carisma leker i snön. Hon är ju bara så vacker och hon ser ju bara himmla LYCKLIG ut !




















Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

oj vad fina kort du har fått på henne! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback