....

Dagen går allt för fort måste jag säga. Känns som om jag nyss kom till jobbet men har ju suttit på möte sen jag kom hit typ och det har nog varit ett nödvändigt möta jätte bra var det =)
Har fortfarande huvudvärk och den vill ju bara inte ge sig tycker det är konstigt.
Ska sätta mig och skriva rent det jag har skrivit om mötet tänkte jag men ville bara blogga lite först.

Hinner nnog inte blogga i morgon så då får jag ju göra det nu ;)
Har iaf tänkt att jag ska hälsa på Linnea och Malcom samt Veronica och Samuel.
Hoppas att Veronica har tid på fredag iaf. Men det vet man ju sldrig har frågat henne det nu ;)

Ha nu en toppen bra dag !

 

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback