dag och mer bilder..

Har varit en del att göra i dag. Vi har städat och plockat undan en hel del saker nu som vi inte alls hade packat upp och det är jätte gott att ha gjort det. Sen har vi köpt en hel del nya LAMPOR så nu har vi ljus nästan över allt. Det är verkligen jätte gott !
Hoppas för den delen att soffan kommer i morgon så att man kan fortsätte få lite mer ordning här hemma...


Har varit ute och gott nu i kväll på en slinga som är 5 km inte så jätte långt men ganska lagom så när det börjar mörkna. Sen var det ju jätte fint att gå där med runt vattnet och Carisma var jätte GLAD =)

Tänkte att jag skulle tagit och laddat upp lite mer bilder på Malcom i dag, Men jag orkar inte ladda upp så många i dag men jag tar och laddar upp några iaf. Så att ni får se några fler bilder jag endå har tagit på gullungen =)















Så nu har ni fått se några fler bilder som jag tog på Malcom i fredags iaf. =)

Ha nu en jätte bra kväll.
Hoppas att helgen har varit bra och vad har ni gjort under helgen?

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback