bilder på Malcom.

Nu är jag klar och jag är REDO för att gå ut ;)
Ska på hemma fest i dag och det ska bli kul att träffa Liselotte var ju ett tag sen man träffade henne nu så det ska bli super kul...

Tänkte ladda upp lite bilder på Malcom nu tar dom jag hinner ladda upp..
























Här är några av alla bilderna jag tog på Malcom. Hoppas ni tycker om bilderna ! Hinner inte ladda upp mer nu. Får se om jag inte kan ladda upp några fler i morgon..

Har föresten varit i Stenungsund i dag och vi har köpt oss en soffa nu ÄNTLIGEN säger jag då bara. Men den får vi hit på måndag om allt går rätt ;)

Ha nu en toppen kväll !

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback