tss...

uch vilket tråkigt väder det blev så här på eftermiddagen. Riktrigt glad över att jag han ta mig en lång poch go promenad innan regnet kom.
Känner mig riktigt trött i dag antar att det är vädrat som gör det, för natten har ju varit rätt okej iaf.
Håller på med Bebis filten till Linnea nu. =) Snart är ena hjärtat klart.
Det där med stickningen går ju lite i perioder och nu är det en sån där period där jag inte tycker att det är så jätte kul men jag har ju lovat att den ska vara klar tills den lilla bebisen kommer. Så det är vel bäst jag lägger på ett kol på det där..
Men jag har inga bilder på dn nu men jag kanske tar en bild på den någon annan dag så att ni får se hur den ser ut.
Men nu ska jag fortsätta med stickningen så ni får ha det så bra.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback