Trött

Känns som om denna dagen har varit väldigt väldigt lång.
Klockan är knappt 18.00 och det känns redan som om klockan skulle kunna vara 23...
Har å andra sidan varit på jbbet hela långa dagen men jag brukar inte känna mig så här trött efter det tror ju att det har med vädrat att göra. Har ju gått runt och haft lite smått ont i huvudet med. Det är verklgien skit jobbigt.
Det känns som om det skulle vara bra med lite åska så att luften kan rensas lite, får hoppas får hoppas.
Vädrat är så väldigt tjockt i dag så där så att det är svårt att andas och varmt är det ute också så där 18 grader varmt är det fast än att det är allderless mulet och har regnat lite till och från i dag.

I dag hade Veronica och Jocke namngivelse fest för Samuel vet inte alls hur dom har haft det eftersom jag inte kunde vara med =(
Men jag ska förhöra min älskling sen hur det var där ;);)

Ne nu ska jag lägga mig och kolla på tv och dricka lite te.
Ha de gott..

Susanne

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback