Toppen dag =)=)

Har verkligen haft en toppen dag. Först  kom jag hem vid 07.30 och la mig och sov sen fick jag ett sms av min Lilla syster Linnea, alltid kul. Sedan Ringde Veronica och talade om att dom kommer och hälsar på =)
Det var verklgien jätte roligt.
Så i dag har jag myst med Samuel =)=) Dom var inte här så länge då Jocke skulle börja jobba kl 13.30 tror jag det var. Men å andra sidan var det kul att se dom den stunden dom var här ;)

Ska försöka lägga upp bilder på Samuel sen som jag tog förut men får se vad tiden räcker till.

Men iaf efter att dom hade åkt började det stört regna och åska uch inte alls kul så det var bara att hålla sig inne. Men så gick det över rätt snabbt så jag passade på att ta mig en lång promenad med Carisma. Vi var ute och gick närmare 2 timmar och hon är verkligen jätte trött nu vilket är väldigt gott =)
Men nu har man ju nästan stor lust att gå ut och sätta sig för nu är faktiskt solen framme igen =)

Jätte toppen tycker jag att det är, men det finns fortfarande ett problem det är att det skulle behöva åska lite mer för luften är fortfarande väldigt kvav och jag får ont i huvudet av denna tunga luft.

Ha det så gött..

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback