Toppen dag och tack för i går.

Tack för en jätte bra dag i går, och tack så mycker för alla gratulationerna som jag fick. =)
Vill ni höra hur min dag var i går.
Jag och Carisma åkte till Tanum hämtade upp Linnea och gick sedan och handlade till tårtan:)
Sen åkte vi hem till mamma och pappa och såg till att Dennis dammsög medan jag och Linnea fixade tårtorna.
Vi gjordde en prinssestårta och en gräddtårta. =)
De var verkligen mumsiga.
ja men nu ska jag komma till det som jag gillade mest, Det blev lite mer prat om i dag att jag och Mattias ska skaffa oss en kusin till Lilla Samuel. Så vem vet nu kanske han kan fatta att det är dags för oss nu att ha en bebis.
Tror ju så klart att Mattias föräldrar också vill ha barnbarn. =)
Så det är ju så klart det bästa med hela dagen att det finns som som vill stötta mig i detta med att skaffa en lite bebis =)=)

Ne nu ska jag ta och vara lite social sitter nämligen hemma hos mina svärföräldrar.

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vilken frisyr tycker DU passar mig? Se bilderna på min blogg, skulle bli tacksam om du svarade på frågan :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback