Min beskrivning på...

Har inte haft riktigt tid att sitta här och blogga och det vet jag igentligen inte om jag orkar nu heller.
Men tänkte iaf berätta lite till vad som hände i helgen. Som jag skrev i lördags var jag ju hemma hos Linnea och var ute och gick med hundarna. Detta tyckte Carisma var jätte roligt och hon var helt slut efter promenaden men det var hon verkligen inte ensam om. Det var ju varm och jag kände mig också rätt tröt efter promenaden.
Men under promenaden ringde mattias och sa att vi åker senast kl: 3 oj vi måste nog skunda oss jag måste ju vara hemma runt 2 så jag hinner fixa ordning mig.
SÅ det var ju bara att fortsätta gå sen var det bara att åka hem så jag hnner äta, ducsha och sminka mig. Japp visst han jag det och det blev då ingen resa innan 3 so mvar så himmla viktigt men vi kom iaf fram innan torp stängde och vi kom till tjörn ;) Det var iaf en mycket trevlig fest. !

Söndagen vaknade jag iaf hemma hos mina föräldrar 10.40 mattias och pappa hade redan åkt hem till Mattias föräldrar för att skrapa båt. Och ingen som sa hej då till mig ;) Jaja men hur ska jag ta mig hem finns ju ingen bil och hur ska jag då göra. Men Mamma skulle ju jobba så jag tog mig en sbäng upp till Linnea. Kändes konstigt att sitta där hela dagen utan att ha med sig Carisam. Men åandra sidan var det väldigt mysigt. Pia och Björn-Widar kom också på besök så det var jätte trevligt att se dom ockå för det var allt bra längesen jag såg dom nu. Eftr jag hade varit hos linnea hela dagen hämtade Mattias mig så att vi kunde åka hem och det var ju bara så gott att komma hem..

I går på måndagen jobbade jag från 07.30-22.30 och jag var så trött när jag kom hem så jag somnade direkt. Känndes desutom som om jag skulle somna påvägen hem i bilden men jag klarade denna resan med.
I dag deremot känner jag mig så väldigt väldigt trött så vi får vel se hur det kommer att gå:) Men jag antar att det kommer gå bra som det brukar göra. Ska nämligen jobba natten i dag men kommer få jobba över imorgon. Men det gör inte mig något då får jag mer pengar i kassan ;)

Ha det så bra.

Susanne!


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback