Längtar

Idag har jag pratat med min lillasyster Linnea och så kollade jag även hennes blogg.
Träffade ju henne i helgen men tycker nog endå att hennes mage ser så mycket större ut nu än i helgen.
Men det säger hon att det var så den såg ut i helgen med men det är klart på korten ser man ju bara hennes mage, men när jag träffar henne ser man ju hela henne och inte bara magen ;)
Men jag tycker verkligen att hennes mage har blivigt tjock och fin nu =)
Tror att hon kommer få en lite flicka och jag bara längtar tills den kommer ut så att jag får se den lilla bebisen!
Blir ju nästan lite avensjuk. Undra när det ska vara min tur.. !

Tycker verkligen att alla sak ha bebis eller har fått en bbis nu för tiden det är iaf väldigt många.
Men vi får vel se när det kan få bli min tur.
Men den dagen jag blir på tjocken kommer ju verklgien bebisen vara varmt välkommen och saknad i från min sida iaf =)=)

Ne nu börjar jag känna mig lite hungrig så det är dags för mig att göra lite mat ;)

Ha en jätte bra sag =)

Susanne !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback