gårdagen.

Orkade inte blogga i går eftersom jag var trött hungrig och hemma sent.
Direkt efter jobbet i går åkte jag hem och hämtade KAMERAN efter det åkte jag till Tanum för att säga hej till min lilla syster Linnea och ta kort på hennes mage =)
På Måndag är hon i vecka 33 och så här såg hennes mage ut i går:





Efter att jag hade varit hos Linnea åkta jag vidare till Mattias föräldrar det var ju dit jag skulle igentligen för att hämta honom då han inte hade någon bil i går ;) Så det blev en kopp kaffe och sedan åka vidare till Veronica, Jocke och Samuel. Alltd lika roligt att se dom. Så här fin och stor är Samuel nu :









Ser ni vad han har växt? Den där Samuel är verkligen mosters lilla gos unge. Ja han är verkligen en gos. Man ser ju sånna framsteg varje gång man träffar honom och det är ju bara så kul. När jag var där i går fick jag en jätte puss och en jätte kram av mosters pojk Samuel. Han blev nog GLAD när han fick se att det var värdens bästa moster som kom och hälsa på !

Efter att vi varit och hälsat på Veronica, Jocke och Samuel åkte vi och hälsade på Mamma och pappa så nu har man hälsat på hela familjen :) Alltid lika trevligt att häsa på dom. Men kvällen blev sen och jag blev jätte trött. Och i dag har man varit uppe sen 06.00 och ska jobba till 22.30 i kväll så det kommer bli en sen kväll i dag med. Men jaja det gör mig inte så mycket just nu. Men jag tror nog att jag behöver något att äta men vad ska det vara;)

Nej nu tycker jag att ni ska ta och kolla i genom bilderna på Samuel och Linneas mage i gen i lugn och ro och bara njuta av skönheten =)
Ha det så bra!

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback