Blir så GLAD

Vilken underbart fin dag det är i dag =) Jag och Carisma har varit nere vid skön och tagit del av solen =)=)
Carisma badade och jag kastade pinne till henne.
Hon tyckte det var jötte kul att få simma lite i dag med ;)
Blir ju bara så glad när hon är så duktigt då vet man ju att allt mitt arbete faktiskt hjälper också.
Nu har hon varit oerhört duktig. I går mötte vi ett rådjur men hon satt så fint bredvid mig och tänkte inte alls jaga det sen när hon fick leka när det hade sprungti i väg hon letade inte ens efter den och det hade hon ju gjort om det hade varit för några vekor sen då det känns så gott att det faktikst hjälper när man tränar henne.
I dag när hon simmade var det någora männikor ute och promenarde och han skälde inte sprand inte helelr fram till dom det hade hon med gjort för några vekor sedan. Blir bara då GLAD =)
Tycker det är bra att jag har henne....
Nej nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe.. men ni får ha det så bra.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback