<3



Älskade Carisma, Jag är så glad att jag har dig.
Du är värkligen en san vän. DU sviker aldrig =)

Blir nog snart en tur ut med min älskade Carisma innan jag åker till jobbet ;) Mattias är ju sjuk i dag med och orkar ju inte göra så mycket men om jag går ut med henne nu och sen en gångt till innan jag åker bör hon ju klara sig till i morgon vid 7.30 tiden. För då är ju jag hemma igen ;)

Har funderinger på om jag ska ta in mina växter i dag eller om jag ska låta som stå ute men vädret verkar lite tveksamt å så svårt. Dom skulle åandra sidan nog klara sig så länge dom står under taket men smhi säger ju att det ska bli regn.. Hm.. Ja jag får vel se vad jag gör sen innan jag åker till jobbet och det är inte alls långt kvar det känns som om tiden går alderls för fort ibland.

Ni får ha en bra kväll.

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

när börjar du jobbet.. ? då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback