vårdcentralen

Har varit på vårdcentralen i dag.
Först fick jag sitta och vänta i ca 20 minuter på att det skulle bli min tur, så himmla trist att vänta när man skall in till doktorn.
När jag väl kommer in lyssnar han bara på mina lungor och ber mig sitta ner och vänta (vadå vänta jag har vell väntat tillräckligt idag). Ja iaf fick jag sätta mig och vänta på att jag skulle komma in så att dom kunde ta en blodprov. Uch jag hatar bara att ta blodprov men det gick bra iaf.
Det visade att jag hade allderles för hög senka och blev sjukskriven denna veckan. (Tur att jag bara skulle ha jobbat tisdag, onsdag då).
Han skrev iaf bara ut hostmedicin till mig hoppas att det kommer göra susen.
Jag kommer nog bli väldigt trött när jag tar denna hostmedicinen iaf för det är tydligen något i som gör att man kan bli trött sa dom på apoteket så undik att köra bil om du verkligen inte måste så sa hon på akoteket.
Så iaf jag trodde inte att jag skulle vara borta så länge så stackars Carisma som inte fick någon promenad innan jag åkte.
Hon fick bara kissa innan. Tycker riktigt synd om henne trodde inte att jag skulle bli borta 3,5 timme.

Nej nu skall jag sätta mig och försöka äta något och sen ska jag ta och gosa och leka med min hund Carisma. <3
Ha det så jätte bra.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback