underbart väder

Älskar detta fina vädret :)
Det är underbart härligt käns som om våren kan vara på väg nu :

Känns föresten som att jag håller på att bli FRISK :)
Tar en dunder kur host medicin och det hjälper :)
Känner mig riktigt pigg i dag för en gångs skull.
Efter helgen kommer jag nog vara helt frisk hoppas jag iaf.

I dag har jag orkat vara ute i det fina vädret en längre stund utan att hosta hela tiden!
Det känns helt underbart att kunna ta en fin promenad med min underbara hund utan problem. (inga större problem iaf) Jag har ju inte slutat hosta men det är betydligt mindre.
Hoppas att det kommer vara fint väder länge nu. Så att jag ocskå kan få njuta av det sen när jag är helt frisk.


Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback