underbar dag

I dag har jag haft en helt underbart bra dag med Johanna och hundarna =)
Det är verkligen toppen rolgit.
Sen kunde jag inte låta bli att köpa en fin lite t-shirt til lilla gooa Samuel som han ska få när jag träffar honom nästa gång. Hoppas den kommer passa honom.
Har även köpt mig en avfärgnin. Sen ska jag bara köpa mig en färg till sen ska jag färga bort gårfärgen jag har nu. Sen ska jag bli blondin =)
Kommer nog bli toppen.

Vill bara tacka för en underbrt trevlig dag. Tack för att du finns Johanna ! Vi ses vel snart i gen?

Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag.

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Tack själv älskade underbara Sanne.. Klart att vi gör tycker ju så himla mkt om dig ! pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback