Tråkigt dag med fint väder.

Vilken fin dag det är i dag =)
Tyvärr gorde det mig inte så mycket gladare för det.
Har varit en tuff och jobbig dag på jobbet fick ett skit schema hoppades ju att det skulle bli bättre men nej inte det då.
Sen fick vi ju även ett nytt anställningsavtal nu ligger jag på 81% men jag är inte fast anstäld på alla %:en en del av de 81% är jag bara anstäld till och med den 30/9-10
Det kändes vell inte så jätte bra var inget kul alls.
Men jag får vel se till att få mig något nyt snart vet inte om jag orkar lägga så mycket tid på att skit jobb med asså.

Har iaf varit ute och gottat mig i det fina vädret i dag trotts att dagen annrs inte har varit jätte bra. Men det var skönt att sitta i solen mellan sina turer i dag.
Tog mig även en promenad till Centrum och kollade lite på folket och tittade lite på det vackra havet =)

Ne nu ska jag göra lite mat till mig är riktigt hungrig och jävligt irreterad.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback