Tisdag

Orkade inte blogga i går var så mycket annat att göra.
Först försökte jag sova efter att ha jobbat natt men jag låg bara och vände och vred på mig i nästan två timmar.
Så jag bestämde mig för att gå upp och ta en promenad med Carisma äta frukost och ta en kopp kaffe.
Jag har börjat dricka ganska mycket kaffe som jag aldrig har klarat av innan utan att få ont i magen får vell se hur länge jag klarar av detta ;)
Sen väntade jag bara på att tiden skulle gå så att Mattias skulle komma hem och hämta mig.
Det var nämligen så att vi var och kollade på ett hus i går eftermiddag men det var inget förr oss.
Nu har vi kollat på två hus som inte har varit något förr oss.
Visst var vel det vi kollade på i går söt men nej jag vill kunna röra mig.
Sen efter att vi hade kollat på huset var vi en stund hemma hos lillebror Jimmy och fickade hans internet för det har tydligen inte fungerat som det ska men det gör det nog nu hoppas vi. ;)


I dag ska jag hälsa på underbara Johanna.! Kommer nog blogga mer om det sen antar jag för just nu vet jag ju inte vad som kommer hända ;)

Men ni får ha en bra dag.

Susanne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback