Tisdag den 16/3-10

Har bestämt mig för att inte tänka så mycket på hur jobbigt det faktiskt är att gå till jobbet. Mår nog bara sämre av att gå runt att tänka på att det är jobbigt att jag inte trivs och att det bara är päst, Och att jag verklien måste ha ett nytt jobb...
Som ni kanske förstår trivs jag som sagt inte på jobbet men hur bra tror jag att jag kommer att må om jag måste gå runt och tänka på det hela tiden.
Jo jag vet det är inte lätt att bara släppa tanken men jag måsta verkligen försöka nu.
Helst innan jag kommer blir sjukskriven. Vill liksom inte vara det heller är inte så kul att gå hemma och inte göra något och inte ens få en full lön nej tack.
Men jag får vell ta dagen som den kommer och till slut får jag nog ett nytt jobb.. Hoppas

Hoppet kommer jag aldrig att släppa men jobbet kan jag skita i om det måste vara så.
Ska jobba natten i dag också hoppas den blir lugn trotts att jag kommer jobba med en vikarie i natt som inte jobbat där innan.
Kommer nog kännas jätte konstigt.
Ne nu ska jag ta och göra lite lunch. Ni får ha en jätte bra dag !



Susanne!

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: saadet

Gud vad jobbigt du måste ha det. Inte alls roligt att gå till nått man inte vill:( fy fy hoppas du hittar ett nytt jobb snart

Postat av: saadet

haha kan förstå de:P Jag måset fixa mitt pas:P ska kanske till spanien:P eller jag ska till spanien :D ska bli så skönt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback