Sjuk och trött

Är så trött på att vara sjuk.
Är inget kul att vara sjuk nu när det desutom är fint väder. Det vill man ju verkligen ta vara på men nej inte då.
Det är riktigt jobbigt att hosat och hosts, känns som om att jag ska hosa upp alla inälvor som finns.
Hoppas verkligen att det är bra snart så att jag slipper vara hemma med från jobbet.
Det känns inte rikgit bra att vara hemma när man vet att man skall jobba igentligen.
Men just nu orkar jag inte skulle inte få göra det heller.

Det går bra att dricka men att äta är lite svårare då börjar hostan igen och så göra det ont vid bröstet =(
Kanske ska ta en kopp te och se om det kan hjälpa för stunden. Det ska ju tydligen vara bra att dricka varmt har jag fått höra sen om det hjälper vet jag inte men alltid värt att prova.

Ni får ha en riktigt bra dag !

Susanne !

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja visst vare :) Hosta är aldrig roligt, fy så jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback