Sankar!!

Linnea hade laddat upp en bild på mig när jag var ljus hårig så jag var ju bara tvunden att kolla igenom dom bilderna vi tog det året jag var blond.
Men oj vad jag var snygg. Jag saknar det riktigt ordentligt nu.
Måste verkligen se till att blondera mig SNART !



Oj vad jag ser bra ut ! Nu blir det till att fixa blondering till mig så att jag kan bli så där snygg igen ;)
Kommer så väl i hår den här dagen. Det var ju bara så MYSIGT =)
Kommer du i håg det lika bra som jag Linnea? Det tror jag allt att du kommer göra.
När vi bytte skor sen för att du fich sko skav ;) Det var tider det.
Hoppas att man kan ta sånna fina kort i gen snart. Känns ju som om våren är på g nu så då kanske vi kan göra det.
Fast denna gången kommer du ha med dig en mage på korten;) haha mysigt att du är på tjocken.

Ha de så bra !

P.S jag saknar att vara ljus hårig om ni inte läst det tidigare ;)

Susanne!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnea

Haha nej jag vet att du inte röker men du gjorde det då ;P ja du är vell alltid snygg :P tss

Hum det känns så dumt att fråga han. och sen så har jag lovat linda att vara hemma imorgon. :(



Älskar dig

Postat av: Linnea

Jaa det klart att jag kommer ihåg det går inte att glömma. Det hoppas jag verkligen att vi kan göra igen snart :) Det hade varit super kul :) Och att det är med en mage är ju rätt kul det med:P hihi

Älskar dig SysterYster

Postat av: Linnea

jaa det har du rätt i om du hade haft mage hade det vaarit skit kul :)

Jaa det hade vi men vi kan få fina kort ändå :P

Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback