Lägger upp en bild


Så här såg håret ut innan jag bloderade det i dag.
Inte snyggt alls. Ända ser det rätt bra ut nu på kortet men ja det var iaf inte snyggt alls.



Så här ser det ut nu när jag har blonderat det en gång till... ^
Är kasnek inte så mycket bättre man det ser mycket bättre ut i verkligeheten än vad det gjorde tidigare är inte sånna skillnader i håret nu som det var i början så nu kan jag nog kanske få håret så som jag vill ha det.
Är vel något orange förtfarnade men grymt mycket bättre änvände heller intgen stark blondering i dag. Ville inte slita för mycker på håret.

Nej nu ska jag ta mig en titt ut och kolla om jag fått någon post i dag.
Ha en jätte bra Eftermiddag/kväll...

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Snart pappa.

Hej. Tobbe kikar förbi och säger tack.Tack för ditt svar om blöjmärken! :) Hur har din dag varit?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback