Hyvää huomenta

Hyvää huomenta = God morgon
Jag är inte så jätte duktig på finska men om jag inte försöker kommer jag aldrig att lära mig det heller.
Pappa har ju inte så jätte stor lust att lära oss. Tror att han är rädd för att han själv ska säga fel.
Det var längesen för honom också nu som han pratade och skrev på finska.

Men iaf har verkligen sovit gott i natt det var längesen jag fick sova en hel natt utan att jag vaknar av hosta.
Denna hostmedicinen har verkligen bedövat riktigt ordentligt. GOTT =)
Ser ingen sol på himmlen i dag men det är inga stora gråa moln på himmlen heller så solen kanske kommer fram sen idag =)=)
Börjar bli lite bortskämd nu när solen har varit framme lite över en vecka.

Nej nu ska jag ta och äta lite frukost och gå ut med Carisma ;)
Ni får ha en bra dag.

Susanne!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Tack så mkt :) jaa självklart jag är stolt över det :)

hoppas ni lyckas snart också. ;) hur mår du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback